Możliwość zwrotu towarów

Jeśli się rozmyślisz lub towar nie spełni Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Wystarczy odesłać towar wraz z odstąpieniem od umowy. Towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Sprzęt powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z pełnym wyposażeniem i dodatkami. Zwrot dotyczy tylko osób fizycznych.

Powyższe zapisy nie ograniczają oraz nie wyłączają uprawnień kupującego będącego konsumentem, które przysługują mu zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, na mocy której konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Rezygnacji można dokonać z całości lub części zamówionych towarów. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych, po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania a także produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia i względów higienicznych (jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu).


Jak zwrócić zakupiony produkt

Zwracane towary odeślij na adres:
Nodik.pl - ZWROT
ul. Metalowa 3
43-100 Tychy


Do przesyłki prosimy dołączyć oryginał pisma (wzór pisma) informującego, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu. Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący, jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Do pobrania: Formularz odstąpienia od umowy


Kiedy i jak nastąpi zwrot środków?

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji (czyli płacąc kartą płatniczą otrzymujecie Państwo zwrot na kartę), w przypadku płatności "Gotówką przy odbiorze" zwrot zostanie dokonany na podany nr konta bankowego.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotów staramy się dokonywać niezwłocznie, w duchu szczególnej dbałości o naszych klientów, nie później niż 14 dni od daty otrzymania odstąpienia.