Elektroniczna mata do gry w klasy Chicco
- Opis produktu
- Opinie klientów (2)
Świetna zabawa i mnóstwo ruchu dla każdego dziecka!
Dobrze znana przez każdego rodzica tradycyjna gra w klasy znów powraca! Interaktywna mata rozwija u dzieci umiejętności koordynacji ruchowej i precyzję. Cała powierzchnia składa się z 10 pól, na której umieszczone zostały cyferki wraz z wesołymi zwierzątkami. Gdy dziecko skacze po polach usłyszymy ciekawe i zabawne dźwięki.
By nie było zbyt nudno, gra została wyposażona w dwa tryby. Pierwszy z trybów gry, to wyrzucenie monety na pole maty i zebranie jej ponownie w dłonie. Drugi nazwany "fitness" polega na wyrzucaniu specjalnej kostki, na której narysowane zostały różne ćwiczenia sprawnościowe dla dzieci - ćwiczenie zalicza się po jego wykonaniu. Dziecko wyrzucając kość może również liczyć na obrazek z odpoczynkiem
Zalety:
- aktywna zabawa, rozwój ruchowy dziecka, ćwiczenie precyzji
- rozwój słuchu i wzroku
- zjawisko przyczyna - skutek
- różne tryby zabawy:
1. Wyrzucenie monety na matę i ponowne jej zebranie
2. "Fitness" - wyrzucenie specjalnej kości i wykonanie ćwiczenia sprawnościowego - dźwięki ciekawią dziecko - aż 30 różnych odgłosów i dźwięków
- można złożyć matę i łatwo przechowywać bądź zabrać ze sobą na wakacje czy do babci
Wymiary: długość 150cm
Wymaga użycia baterii 3x AAA - nie są dołączone do zestawu.
Wiek dziecka: 2-5 lat
- Opinie klientów (2)
- Opis produktu
Opinie o Elektroniczna mata do gry w klasy Chicco
ale może przez to, ze słaba instrukcja do gry
skakanie bezzensowne
może to jest dla starszych dziewczynek - ale jeśli tak, to te pola są za małe, tylko dla malutkich stópek.
Kostka do rzucania ma bardzo niezrozumiałe rysunki, które ponoć miały tłumaczyć, jakie ćwiczenie dziecko ma wykonać
Może to ja jestem po prostu tępa - nie wiem
Nie odradzam, ale radzę przemyśleć
Moje dzieci bawiły sie jeden wieczór - 4,5 roku
muzyczne
wesołe