Zestaw 10 elementowy do piasku Wader (plaża)
Zestaw 10 elementowy do piasku Wader (plaża)
21,00
Zestaw 10 elementowy do piasku Wader (plaża)
     Zobacz opinie (7)
Wader

Zestaw 10 elementowy do piasku Wader (plaża)

Wader 75035

Opcje:

budowaplażarybkisyrenka
21,00
Ilość:
Dostępność: W magazynie. Wysyłka DZISIAJ
Koszt dostawy: 7,50

10-cio elementowy zestaw do piasku składa się z 4 foremek i okrągłego wiaderka.

Przedmioty wykonane są przy użyciu technologii IML (In Mould Label), gdzie zastosowana grafika jest wtopiona bezpośrednio w plastik, będąc w ten sposób nieusuwalną.

W skład zestawu dodatkowo wchodzi również duża łopatka i duże grabki, motorówka oraz sitko i atrakcyjny młynek. Poszczególne elementy mogą się różnić od tych na zdjęciu.

Całość wyprodukowana jest w Polsce, z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, odpornego na warunki atmosferyczne, dzięki czemu zabawkę można przechowywać przez cały rok np. w ogródku czy na balkonie.

Zabawka występuje w różnej konfiguracji kolorów.

Zabawka przeznaczona jest dla dzieci powyżej 1 roku życia.

Zabawka spełnia normy zgodne z dyrektywą Parlamentu Europejskiego oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki.

Zestaw 10 elementowy do piasku Wader (plaża) opinie:

Dodaj swoją opinię
Lucyna
18.04.2018
Dla nas zestaw 2 w 1! Świetny do piasku i ... kąpieli :) Młynek i łódka są użytkowane w wannie podczas kąpieli. Wiaderko, foremki, sitko, grabki i łopatka wędrują z nami do piaskownicy! Optymalna wielkość dla małych (2-letnich) rączek. Syn sam niesie cały ekwipunek do piaskownicy.
Plusy:Kolory, wielkość, trwałość
Minusy:brak
gosia
16.04.2016
Fajny zestaw dla dziecka, waderko jest duże, wiec trochę czasu zajmuje maluchowi nasypanie piasku do pełna:)
sonia
15.06.2015
bardzo fajny zestaw do piasku, dużo elementów, kolorowe, nieścieralne rysunki,moje dzieci są bardzo zadowolone :)
Plusy:jakość, wygląd, nieścieralne obrazki
Minusy:brak
wanda
09.06.2015
bardzo fajne.dziecku się podobało
Nela
10.01.2015
Dużo elementów, atrakcyjna kolorystyka.
Plusy:Solidne wykonanie.
wlokra
11.12.2014
Bardzo dobre wykonanie. Odpowiednia dla małych dzieci.
Plusy:niska cena
Minusy:brak
monika
06.05.2014
polecam, ladnie wykonany , duzy zestaw , duzych narzedzi i elementow , jeszcze nie probowane , ale zapowiada sie interesujaco zwlaszcza dla mojego bobasa:)
Model: 75035
Jeżeli masz wątpliwości dotyczące tego produktu, wykorzystaj poniższy formularz lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

Zapytaj o produkt:
Zestaw 10 elementowy do piasku Wader (plaża)
Nazwa nadawcy:
E-mail nadawcy:
Wiadomość:
Powiadomienie o dostępności

Podaj nam swój adres e-mail. Powiadomimy Cię, kiedy produkt będzie dostępny.

Inni kupili równieżKlienci, którzy kupili ten produkt kupili także